Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türksat'a şikayette bulunmanın sonuçları, şikayetin içeriğine ve yapılan değerlendirmelere bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
Bazı olası sonuçlar:
- Cayma bedeli iadesi: Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurulu'nun kararına göre, nakil talebinde bulunan taahhütlü abonelerin altyapı bulunmaması veya yeni yerleşim yerinde aynı nitelikte hizmet sunulmaması nedeniyle aboneliklerini iptal etmeleri durumunda alınan cayma bedellerinin iadesi yapılabilir 1.
- Servis desteği: Arıza bildirimi veya destek talepleri için 0850 804 4444 numaralı çağrı merkezi üzerinden hizmet alınabilir ve servis taleplerine en geç 5 saat içerisinde cevap verilir 4.
Şikayetler ayrıca sikayetvar.com gibi platformlar üzerinden de iletilebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: