Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türkkep KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Hesap Açma: Türkkep'ten KEP hesabı açmak için şirket evrakları ile başvuru yapılmalıdır 1. Başvuru sırasında vergi levhası, imza sirküleri ve ticaret sicil gazeteleri gibi belgeler gereklidir 1. Şahıs işletmeleri için ise kimlik belgesi ve imza beyannamesi yeterlidir 1.
- Kimlik Doğrulama: Kayıt işlemi sırasında KEP sağlayıcısı tarafından kimlik doğrulama yapılacaktır 1.
- Adres Oluşturma: Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra KEP sağlayıcısı tarafından özel bir adres oluşturulur 1.
- Bakiye Yükleme: KEP sisteminde ileti göndermek ücretlidir ve bakiye yükleme işlemi KEP hesabına giriş yapıldıktan sonra gerçekleştirilir 1.
- İleti Gönderme: Sisteme giriş yapıldıktan sonra ileti oluşturulur ve alıcının KEP adresine gönderim yapılır 1.
- Delil Alma: Gönderim yapıldıktan sonra KEP delili adı verilen bir ileti gelir, bu, karşı tarafın iletiyi aldığına dair bir elektronik delildir 1.
- Saklama: KEP iletileri, gönderildikleri andan itibaren özel bir sistemde saklanır ve zaman damgası ile bütünlük bilgileri korunur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: