Buradasın
Türk Telekom müşteri hizmetleri arıza takibi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom müşteri hizmetleri arıza takibi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- 444 1 444 numaralı müşteri hizmetleri hattını arayarak arıza kaydı oluşturabilir ve arıza durumunu sorgulayabilirsiniz 12.
- Türk Telekom Online İşlemler web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden arıza bildirimi yapabilir ve arızanın durumunu takip edebilirsiniz 13.
- 121 numaralı Arıza Sesli Yanıt Sistemi'ni arayarak arıza durum sorgulaması yapabilirsiniz 1.
- Türk Telekom'un resmi sosyal medya hesapları üzerinden de arıza bildirimi ve takip işlemi gerçekleştirebilirsiniz 23.
Arıza kaydı oluştururken, iletişim bilgilerinizin doğru ve güncel olması önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: