Buradasın
Türk Telekom mobil imza servis aboneliğinizin aktif olduğunu nasıl anlarız?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom mobil imza servis aboneliğinizin aktif olduğunu anlamak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Müşteri Hizmetleri Araması: Başvurunuzun ardından Türk Telekom Müşteri Hizmetleri (444 1 444) tarafından aranacak ve kimlik doğrulama işlemleriniz yapılacaktır 12. Kimlik doğrulamada herhangi bir problem olmadığı takdirde mobil imza servis aktivasyonu yapılır 12.
- Servis Durumu Kontrolü: Aktivasyon işleminden sonra mobil imzanızın çalışıp çalışmadığını, destekleyen bir uygulama üzerinden elektronik bir işlemi veya belgeyi onaylamaya çalışarak kontrol edebilirsiniz 1.
- Online İşlemler: Türk Telekom'un online platformlarını kullanarak mobil imza servisinizin aktif olup olmadığını sorgulayabilirsiniz.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: