Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mobil imza ile giriş yaparken sorun yaşıyorsanız aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
- Mevcut tüm javaları kaldırma ve uygun javayı yükleme: UYAP sisteminde, programlar sekmesinde bulunan javanın yüklü olduğundan emin olun 2.
- İnternet sayfası ve e-imza sertifikalarını kontrol etme: Tüm internet sayfalarını kapatıp yeniden açın ve e-imzanıza ait kök sertifikanızın yüklü olduğunu kontrol edin 2.
- Cihaz ve uygulama kontrolü: Mobil imza uygulamasının ve gerekli programların (UYAP Doküman Editörü) cihazınızda yüklü olduğundan emin olun 2.
Bu adımlar sorunu çözmezse, e-Devlet Kapısı'nın Hızlı Çözüm Merkezi'ne başvurarak destek alabilirsiniz 1. İletişim bilgileri:
- Çağrı Merkezi: 444 8927 (444 UYAP) 12.
- E-posta: cagrimerkezi.bigm@adalet.gov.tr 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: