Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mobil imza ile giriş yapamıyorsanız aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Simkart Kontrolü: Mobil imza aktivasyonunun tamamlanabilmesi için simkartınızın yurtiçinde olması gerekmektedir 1. Eğer uluslararası dolaşımda (yurtdışında) ise servis aktivasyonu yapılamamaktadır 1.
- Teknik Destek: Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'ni (444 1 444) arayarak mobil imza aboneliğinizde yaşanan teknik sorunları çözebilirsiniz 13.
- Uygulama ve Ayarlar: Mobil imza uygulamasını açıp, imzala tuşuna bastığınızda gelen işlem açıklamasını onaylıyorsanız TAMAM tuşuna basmalısınız 1. Ayrıca, güvenlik ayarlarınızı ve firewall kısıtlamalarınızı kontrol ederek gerekli izinleri vermelisiniz 2.
- Şifre Değişikliği: 6 haneli mobil imza şifrenizi unuttuysanız veya bloke ettiyseniz, yine Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden destek alabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: