Buradasın
Türk Telekom mahalleye fiber çekti ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom'un mahalleye fiber altyapı çekmesi durumunda, internet bağlantısı için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Türk Telekom Müdürlüğü'ne Başvuru: Fiber internet hizmeti almak için Türk Telekom'un ilçe müdürlüğüne giderek detaylı bilgi alınabilir ve başvuru yapılabilir 13.
- 444 1 444 Çağrı Merkezi: Alternatif olarak, 444 1 444 numaralı çağrı merkezinden de destek alınabilir 1.
Ayrıca, fiber altyapının tamamlandığına dair bildirimi yapmak ve yeni portun aktif edilmesini sağlamak için de Türk Telekom'a bilgi verilmesi gerekmektedir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: