Buradasın
Türk Telekom'da kampanya birimi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom'da kampanya birimi, yeni ürün ve hizmetlerin oluşturulması, mevcut ürünlerin iyileştirilmesi ve müşteriye özel çözümler ve kampanyalar tasarlanmasından sorumludur 4.
Bu birim, aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- Pazarlama stratejileri geliştirme 4. Bireysel ve kurumsal müşteri kitlesine yönelik ihtiyaç ve beklentilerine uygun pazarlama stratejileri oluşturur 4.
- Gelir yönetimi 4. Yeni kazanım, gelirin artırılması ve marka ortaklıkları gibi faaliyetleri yürütür 4.
- Fikir sunma 4. Ürün ve özelliklerin geliştirilmesi için yeni fikirler sunar ve ürünün konumlandırılması ile müşteri ihtiyaçlarıyla ilgili çalışmaları yürütür 4.
- Koordinasyon 4. Ürünü hayata geçirmek ve yaşam döngüsünü sürdürmek için diğer ekipler ile koordineli çalışmalar yürütür 4.
- Katkı sağlama 4. Sorumlu olduğu segment veya ürün grubuna yönelik pazarlama iletişimi çalışmalarına katkı sağlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: