• Buradasın

    Trendyol'da işleme alınan paket ne demek?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Trendyol'da "işleme alınan paket" ifadesi, siparişinizin depoya yönlendirildiği ve ürünlerinizin paketlenme sürecinin başladığı anlamına gelir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Trendyol'da teslimat numarası kaç günde gelir?

    Trendyol'da teslimat numarası, siparişin kargoya verilişinden itibaren 1-3 iş günü içinde gelir.

    Trendyol paket içeriği nasıl öğrenilir?

    Trendyol'da paket içeriğini öğrenmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Trendyol Pazaryeri Yönetim Paneli: Trendyol pazaryeri yönetim panelinize giriş yapın ve "Ürün" bölümüne tıklayın, ardından "İçerik Doluluk Paneli" butonuna basın. 2. Ürün Filtreleme: Ürün filtreleme alanında kontrol etmek istediğiniz ürünü seçin. 3. Eksik Bilgiler: Ürün doluluk oranları ve eksik bilgileri görüntüleyin. Ayrıca, Trendyol Express üzerinden kargo takibi yaparak da paketinizin içeriği hakkında bilgi alabilirsiniz. Bunun için: 1. SMS ile Takip: Gönderilen SMS'teki takip numarasını kullanarak Trendyol Express web sitesinde siparişinizin hareketlerini izleyebilirsiniz. 2. Trendyol Uygulaması: Trendyol uygulamasında hesabınıza giriş yapın, "Tüm Siparişlerim" sekmesindeki ilgili siparişin üzerine tıklayın ve "Takip Et" sekmesini kullanın.

    Trendyol'da 3 günde teslim ne demek?

    Trendyol'da "3 günde teslim" ifadesi, siparişin kargoya verildikten sonra en fazla 3 iş günü içinde alıcıya ulaşması anlamına gelir.

    Trendyol'da kargo teslim alınmazsa ne olur?

    Trendyol'da kargo teslim alınmazsa, genellikle şu süreçler yaşanır: 1. Trendyol Express: Eğer Trendyol Express ile gelen kargo teslim alınmazsa, ertesi iş günü tekrar adrese gelinir. 2. Diğer Kargo Şirketleri: Genel olarak, kargo şirketleri adreste bulunamayan kişiler için kargoyu şubeye geri götürür ve 3 gün bekletir. 3. Para İadesi: Kargo iki kez teslim edilmeye çalışılmasına rağmen alınmazsa, gönderici şubeye ulaştığında para iadesi yapılır.

    Trendyol'da kargo nerede olduğunu gösteren uygulama?

    Trendyol'da kargo nerede olduğunu gösteren uygulamalar şunlardır: 1. Trendyol Uygulaması: Trendyol hesabınıza giriş yaparak, "Tüm Siparişlerim" sekmesindeki ilgili siparişin üzerine tıklayıp "Takip Et" sekmesinden kargonuzun nerede olduğunu öğrenebilirsiniz. 2. Trendyol Web Sitesi: Ana sayfadan kullanıcı hesabınıza giriş yaparak, siparişler sekmesine gidip kargolanan sipariş üzerindeki detaylar kısmından takip bilgilerinizi görebilirsiniz. 3. SMS ile Takip: Satıcı, siparişinizi Trendyol Express'e teslim ettiğinde, mobil telefonunuza gönderilen SMS'teki linke tıklayarak takip işlemini gerçekleştirebilirsiniz. 4. Trendyolexpress.com: Trendyol Express'in resmi web sitesinde "Gönderim Nerede?" bölümüne takip numarasını girerek kargonuzun durumunu sorgulayabilirsiniz. 5. Çağrı Merkezi: 0850 759 15 15 numaralı Trendyol Express çağrı merkezini arayarak alıcı bilgilerinizi verip kargonuzun nerede olduğunu öğrenebilirsiniz. Ayrıca, Kargom Nerede adlı üçüncü taraf bir kargo takip uygulaması da Trendyol kargolarınızı takip etmek için kullanılabilir.

    Trendyol'da kargo işi nasıl yapılır?

    Trendyol'da kargo işi yapmak için iki ana model bulunmaktadır: Trendyol Anlaşmalı Kargo Modeli ve Satıcının Kendi Kargo Fiyatı Anlaşması. 1. Trendyol Anlaşmalı Kargo Modeli: Bu modelde, Trendyol'un anlaşmalı olduğu kargo firmaları ile gönderimler yapılır. 2. Satıcının Kendi Kargo Fiyatı Anlaşması: Eğer mevcut bir kargo anlaşmanız varsa, Trendyol platformu üzerinden bu anlaşmayı kullanarak gönderimler yapabilirsiniz. Ayrıca, Trendyol GO ve Trendyol Express gibi kurye hizmetleri de mevcuttur.