Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tod platformunda görüntü ayarları yapmak mümkün değildir, çünkü Smart TV uygulamasında ayarlar bölümü bulunmamaktadır 4. Görüntü kalitesi, otomatik olarak platform tarafından seçilir 4.
Eğer görüntü kalitesi sorunu yaşanıyorsa, aşağıdaki adımlar denenebilir:
- Modem üzerinden internet bağlantısı kapatılıp tekrar açılmalıdır 3.
- DNS ayarları değiştirilmişse veya VPN uygulaması kullanılıyorsa, bunlar devre dışı bırakılmalıdır 3.
- Cihazın bulunduğu ağda başka cihazların olmamasına ve dosya indirme/yükleme işlemi yapılmamasına dikkat edilmelidir 3.
- Düşük internet hızı, görüntü kalitesi sorunlarına yol açabilir; en az 2 Mbps internet hızı önerilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: