Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tivibu kablosuz bağlantı sorununu çözmek için aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
- İnternet bağlantısını kontrol edin: Modeminizin çalışır durumda olduğundan ve internet bağlantınızın kesintisiz olduğundan emin olun 1.
- Modemi ve Tivibu cihazını yeniden başlatın: Modeminizi ve Tivibu cihazınızı kapatıp birkaç dakika bekledikten sonra tekrar açarak bağlantının sıfırlanmasını sağlayın 12.
- Kablolu bağlantı kullanın: Ethernet kablosu ile doğrudan modeme bağlanmak, bağlantı stabilitesini artırabilir 1.
- Tivibu cihazını güncelleyin: Cihazınızın ayarlar menüsünden güncelleme kontrolü yaparak en yeni sürümün yüklü olduğundan emin olun 1.
- Tivibu müşteri hizmetleri ile iletişime geçin: Yukarıdaki adımları uygulamanıza rağmen sorun devam ederse, Tivibu müşteri hizmetlerinden teknik destek alın 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: