Buradasın
Tivibu arıza kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tivibu arıza kaydı oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Basit kontrolleri yapın: Kumanda, modem ve bağlantı kablolarını kontrol edin 34.
- Modemi ve Tivibu kutusunu yeniden başlatın: Modem ve Tivibu kutusunu kapatıp fişten çıkarın, 2-3 dakika bekleyin ve ardından tekrar takın 34.
- Çağrı merkezini arayın: Sorun devam ederse, 444 5 375 numaralı Tivibu müşteri hizmetlerini arayarak arıza kaydı oluşturabilirsiniz 134.
Ayrıca, Türk Telekom'un 444 1 444 numaralı müşteri hizmetleri hattından da destek alabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: