• Buradasın

    TikTok'ta ado ne işe yarıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    TikTok'ta reklam (ad) şu işlevlere sahiptir:
    • Marka bilinirliğini artırma 345.
    • Satışları artırma 34.
    • Uygulama yüklemelerini artırma 4.
    • Kullanıcıları hedef kitleye dönüştürme 1.
    • Ürünleri eylem halinde gösterme 3.
    • Gen Z ile bağlantı kurma 3.
    TikTok reklamları, platformdaki hedef kitleye ulaşmak için şirketlerin oluşturduğu sponsorlu video reklamlardır 34. Reklam biçimleri arasında video reklamlar, Spark reklamları, TopView reklamları, oyun reklamları, alışveriş reklamları ve markalı efektler bulunur 34.
    Reklamların etkili olabilmesi için düzenli olarak güncellenmesi ve farklı reklam türlerinin denenmesi önerilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    TikTok Ado nasıl kullanılır?

    TikTok Ads kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Hesap Oluşturma: TikTok Ads Manager hesabı oluşturmak için TikTok for Business sayfasına gidip, "Create an Ad" butonuna tıklayarak kayıt olunmalıdır. 2. Kampanya Oluşturma: Ads Manager dashboard'unda "Campaign" sekmesine gidip, "Create" butonuna tıklayarak yeni bir kampanya başlatılmalıdır. 3. Ad Grubu Ayarları: Kampanya içinde bir ad grubu oluşturup, bu gruba bir isim verilmelidir. 4. Reklam Oluşturma: Reklam formatı seçilmeli (in-feed video, markalı efektler vb.) ve dikey video (9:16 aspect ratio) formatında, 9 ila 15 saniye uzunluğunda bir reklam hazırlanmalıdır. 5. İzleme ve Optimizasyon: Reklam canlıya alındıktan sonra, TikTok Analytics üzerinden performans izlenmeli ve gerekli ayarlamalar yapılmalıdır.