Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TikTok Ads kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Hesap Oluşturma: TikTok Ads Manager hesabı oluşturmak için TikTok for Business sayfasına gidip, "Create an Ad" butonuna tıklayarak kayıt olunmalıdır 13. Kayıt sırasında iş detayları, ödeme bilgileri ve doğrulama için gerekli belgeler sunulmalıdır 13.
- Kampanya Oluşturma: Ads Manager dashboard'unda "Campaign" sekmesine gidip, "Create" butonuna tıklayarak yeni bir kampanya başlatılmalıdır 14. Kampanya hedefi olarak trafik, dönüşüm, uygulama indirme veya marka farkındalığı gibi seçenekler belirlenmelidir 14.
- Ad Grubu Ayarları: Kampanya içinde bir ad grubu oluşturup, bu gruba bir isim verilmelidir 14. Hedef kitle, yerleştirme, bütçe ve teklif stratejisi gibi detaylar ayarlanmalıdır 14. Otomatik Yerleştirme seçeneği, TikTok'un reklamları optimize etmesine olanak tanır 14.
- Reklam Oluşturma: Reklam formatı seçilmeli (in-feed video, markalı efektler vb.) ve dikey video (9:16 aspect ratio) formatında, 9 ila 15 saniye uzunluğunda bir reklam hazırlanmalıdır 14. Reklamda bir çağrı-to-action (CTA) eklenmeli ve önizleme yapılmalıdır 1.
- İzleme ve Optimizasyon: Reklam canlıya alındıktan sonra, TikTok Analytics üzerinden performans izlenmeli ve gerekli ayarlamalar yapılmalıdır 14. A/B testleri yaparak farklı reklam versiyonlarının etkinliğini karşılaştırmak mümkündür 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: