Takvim hatırlatıcısı oluşturmak için aşağıdaki uygulamalar kullanılabilir: Google Takvim. Google Takvim uygulamasında hatırlatıcı eklemek için şu adımlar izlenebilir: 1. Google Takvim uygulamasını açın. 2. Sağ alt köşede "Etkinlik oluştur" + simgesine ve ardından "Hatırlatıcı"ya dokunun. 3. Hatırlatıcının adını yazın veya önerilerden birini seçin. 4. Bir tarih, saat ve sıklık seçin. 5. Sağ üstteki "Kaydet"e dokunun. Microsoft Outlook. Microsoft Outlook'ta hatırlatıcı eklemek için şu adımlar izlenebilir: 1. Yeni bir e-posta oluşturun veya mevcut bir e-postayı açın. 2. "Ekle" sekmesine tıklayın ve "Randevu" seçeneğini belirleyin. 3. Hatırlatıcı için gerekli bilgileri randevu penceresine girin. 4. "Hatırlatma" kutusunu işaretleyin ve hatırlatılmak istenen tarihi ve saati ayarlayın. 5. "Kaydet ve Kapat" düğmesine tıklayın. Apple Takvim. Apple Takvim'de hatırlatıcı eklemek için şu adımlar izlenebilir: 1. Takvim uygulamasını açın. 2. Gün görüntüsünde ekranın en üstündeki "Ekle" düğmesi simgesine dokunun. 3. Etkinliğin adını girin. 4. Konum veya görüntülü arama bilgilerini girin. 5. "Ekle"ye dokunun. Ayrıca, Any.do, Todoist, TimeTree, Notion ve Habitica gibi uygulamalar da takvim ve hatırlatma özellikleri sunar.