Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Takvim hatırlatıcısı oluşturmak için aşağıdaki uygulamalar kullanılabilir:
- Google Takvim 14. Google Takvim uygulamasında hatırlatıcı eklemek için şu adımlar izlenebilir:
- Microsoft Outlook 34. Microsoft Outlook'ta hatırlatıcı eklemek için şu adımlar izlenebilir:
- Yeni bir e-posta oluşturun veya mevcut bir e-postayı açın 3.
- "Ekle" sekmesine tıklayın ve "Randevu" seçeneğini belirleyin 3.
- Hatırlatıcı için gerekli bilgileri randevu penceresine girin 3.
- "Hatırlatma" kutusunu işaretleyin ve hatırlatılmak istenen tarihi ve saati ayarlayın 3.
- "Kaydet ve Kapat" düğmesine tıklayın 3.
- Apple Takvim 4. Apple Takvim'de hatırlatıcı eklemek için şu adımlar izlenebilir:
Ayrıca, Any.do, Todoist, TimeTree, Notion ve Habitica gibi uygulamalar da takvim ve hatırlatma özellikleri sunar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: