Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tekrar eden kayıtları silmek için Excel'de "Yinelenenleri Kaldır" seçeneği kullanılabilir 12. Bu işlem şu adımlarla yapılır:
- Veri aralığını seçin: Tekrar eden kayıtları bulmak istediğiniz veri aralığını belirleyin 13. Tüm sayfayı kullanmak için
Ctrl + A
kısayolunu kullanabilirsiniz 1. - Veri sekmesine gidin: Excel'in Şerit Menü çubuğunda "Veri" sekmesine tıklayın 12.
- "Yinelenenleri Kaldır" seçeneğini tıklayın: "Veri" sekmesinde "Veri Araçları" kısmından "Yinelenenleri Kaldır" seçeneğine tıklayın 23.
- Sütunları seçin: Açılan diyalog kutusunda, tekrar eden öğeleri kontrol etmek istediğiniz sütunları seçin 13.
- "Tamam" butonuna tıklayın: İşlemi başlatmak için "Tamam" butonuna tıklayın 13. Excel, tekrar eden kayıtları silecek ve kaç adet tekrarlayan kaydın kaldırıldığını size bildirecektir 1.
Silme işleminden sonra verilerinizi dikkatlice kontrol etmeniz önerilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: