Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TCL televizyonun 1 haftada bozulması durumunda, garanti kapsamında ise üretici veya satıcı ile iletişime geçilmesi önerilir 4. Garanti veya sigorta şirketi, panelin değiştirilmesi veya tamir edilmesi için destek sağlayabilir 4.
Ancak, bazı kullanıcılar TCL televizyonlarında garanti dışı bırakılmaya sebep olan durumlarla karşılaştıklarını belirtmişlerdir 1. Örneğin, servis, TV içindeki kurulum dosyalarına baktığında Apk dosyası bulunması nedeniyle cihazın garanti dışı kaldığını bildirmiştir 1.
Ayrıca, TCL televizyonun kutusundan kırık çıkması durumunda, gelen servis kutuyu açıp kırığı görürse rapor tutup televizyonu almadan geri gidebilir 3. Bu durumda, ürünün iadesi veya değişimi için satıcı veya kargo şirketi ile iletişime geçilmesi gerekebilir 3.
En doğru ve güncel bilgi için TCL'in resmi destek kanallarının kontrol edilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: