Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Takvim uygulamasını senkronize etmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- İkinci bir Google hesabı ekleyin 1. Ayarlar menüsünden "Hesaplar" bölümüne girip "Hesap ekle" butonuna tıklayarak Google hesabınızı ekleyebilirsiniz 1.
- Google Takvim uygulamasında birden fazla takvimi senkronize edin 1. Takvim uygulamasına girip, ekranın alt kısmındaki "Diğer takvimler +" seçeneğine dokunarak yeni takvimleri ekleyebilirsiniz 3.
- Takvim renklerini kodlayın 1. Menüden "Takvimler" bölümüne girip, her takvimin rengini değiştirebilirsiniz 1.
- Canlı takvim ekleyin 1. ".ICS" formatındaki bir takvim dosyasını indirip uygulamaya ekleyebilir veya web'den takvim bağlantısı ekleyebilirsiniz 13.
Ayrıca, Microsoft Outlook takvimini Google Takvim ile senkronize etmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Outlook bağlantısı edinin 3. Office 365 hesabınızda Ayarlar'a girip "Tüm Outlook Ayarlarını Görüntüle" seçeneğine tıklayın ve ardından "Takvim" ve "Paylaşılan Takvimler" bölümlerine giderek ihtiyacınız olan bağlantıya ulaşın 3.
- Google Takvim'i açın 3. URL'den seçeneğine tıklayıp kaydedilen bağlantıyı yapıştırın ve "Takvim ekle" butonuna dokunun 3.
- Senkronizasyonu tamamlayın 3. Sol alt taraftaki "Diğer takvimler" bölümünde, seçebileceğiniz Outlook takviminizi göreceksiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: