Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İlk kurulumdan sonra şifre değiştirilmişse, modem arayüzüne giriş yaparak şifreyi öğrenmek mümkün değildir 4. Bu durumda, şifreyi sıfırlamak veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek gereklidir 24.
- Şifreyi sıfırlamak için: Modem açıkken arkasında bulunan küçük delikteki butona iğne veya kürdan ile tüm lambalar yanıp sönene kadar basılır 23. Modem yeniden başlatıldığında, şifre cihazın arkasında yer alan ilk kurulumdaki şifreye geri döner 23.
- Müşteri hizmetleri ile iletişim kurmak için: Bireysel kullanıcılar 0532 532 00 00, kurumsal kullanıcılar ise 0850 222 1 222 numaralı telefonları arayabilir 235.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: