Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Standart etikete sahip sayfa, arama motorlarına belirli bir URL’nin sayfanın ana kopyasını temsil ettiğini bildiren, "rel=canonical" olarak da bilinen kanonik etiket kullanan sayfadır 3.
Kanonik etiket, aynı veya benzer içeriğin farklı URL’lerde yer aldığı durumlarda, arama motorlarının hangi URL’nin esas alınması gerektiğini anlamasını sağlar 13. Bu, SEO açısından önemlidir çünkü yinelenen içerik sorunlarını önler ve arama sonuçlarında doğru URL’nin görünmesini sağlar 3.
Google Search Console'da "Doğru standart etikete sahip alternatif sayfa" uyarısı, genellikle sayfalandırılmış içeriklerde (pagination) ortaya çıkar ve sayfaların yanlış kanonik etiketi kullanması veya gereksiz indekslenmeye neden olan parametrelerden kaynaklanabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: