Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SSP (Supply-Side Platform), yayıncıların reklam alanlarını satışa sunduğu bir platformdur 3.
SSP'nin temel işlevleri şunlardır:
- Envanter Yönetimi: Yayıncılar, SSP aracılığıyla reklam envanterlerini yönetir ve satışa sunar 12.
- Gerçek Zamanlı Teklif Verme (RTB): Reklam alanlarının otomatik olarak açık artırmaya çıkarılmasını sağlar ve en yüksek teklifi veren reklamın yayınlanmasını sağlar 13.
- Gelir Optimizasyonu: Reklam alanlarının en iyi fiyatla satılmasını sağlayarak yayıncıların gelirlerini maksimize eder 24.
- Hedefleme ve Filtreleme: Yayıncılar, hangi reklamların sitelerinde görüneceğini kontrol edebilir ve belirli kriterlere göre filtreleme yapabilirler 4.
SSP, programatik reklam ekosisteminde, yayıncılar ve potansiyel reklamcılar arasında köprü görevi görür 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: