Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SSP (Supply-Side Platform), yayıncıların reklam alanlarını yönetmelerine, optimize etmelerine ve en yüksek teklifle satışa sunmalarına yardımcı olan bir platformdur 14.
SSP'nin temel işlevleri:
- Reklam envanterinin yönetimi 14. Yayıncılar, reklam alanlarının boyutunu, formatını ve hedef kitle özelliklerini tanımlar 4.
- Reklam taleplerinin optimize edilmesi 14. SSP, birden fazla DSP'den (Demand-Side Platform) gelen teklifleri değerlendirir ve en yüksek teklifi veren reklamverene alan tahsis eder 14.
- Gerçek zamanlı açık artırma (RTB) 14. SSP, reklam alanlarını RTB sisteminde satışa çıkarır ve reklamverenler hedef kitlelerine uygun alanlar için teklif verir 14.
- Gelir optimizasyonu 34. SSP, yayıncıların reklam alanlarını en yüksek teklifle satmalarını sağlar ve reklam alanlarının doluluk oranını artırarak gelirleri optimize eder 34.
- Performans takibi 34. SSP, yayıncılara reklam performansını izleme ve analiz etme imkânı sunar 34.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: