Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SPF kaydının reddedilme nedenleri arasında şunlar bulunabilir:
- SPF kaydının doğru oluşturulmamış olması 1. SPF kaydının doğru şekilde oluşturulduğundan emin olmak için "SPF'nin doğru şekilde oluşturulduğundan emin olun" başlıklı makale incelenebilir 1.
- Alan adı için SPF kaydının bulunmaması 1. Alan adı için SPF kaydı oluşturulmamışsa, iletiler SPF kontrolünden geçemez ve spam klasörüne gönderilebilir 1.
- DNS ile ilgili sorunlar 1. Alan sağlayıcısında DNS ile ilgili sorunlar olabilir 1.
- 10 DNS sorgulama sınırının aşılması 4. SPF doğrulaması yapılırken, alıcı sunucu en fazla 10 DNS sorgusu gerçekleştirebilir 4. Bu sınır aşılırsa SPF kaydı çalışmaz ve e-postalar ya doğrulanamaz ya da hiç teslim edilmez 4.
- Birden fazla SPF kaydı bulunması 4. Bir alan adında yalnızca tek bir SPF kaydı bulunmalıdır 4. Birden fazla SPF kaydı varsa alıcı sunucular hangisini dikkate alacaklarını bilemez ve bu durum e-posta teslimat başarısızlıklarına neden olur 4.
- Yazım ve biçim hataları 4. Yanlış yazılmış mekanizmalar (örneğin ip4, include) ya da boşluk, tire ve büyük harf gibi biçim hataları SPF kaydının çalışmasını engeller 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: