Skype'ta toplantı grubu oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Broadcast.skype.com adresine gidilir. 2. İş veya okul hesabıyla oturum açılır. 3. “Yeni Toplantı” seçeneğine giriş yapılır. 4. Toplantı başlığı, tarihi, süresi gibi erişim bilgileri doldurulur. 5. İndirilebilir dosyaya kaydetmek istenmiyorsa, “Toplantıyı Etkinleştir” ve “Video Kaydını Etkinleştir” kutuları temizlenir. 6. “Bitti” seçeneği işaretlenir. 7. Ekrana gelen sayfada tüm ayrıntıları içeren özet bir şema görülür. 8. Toplantıya katılma bağlantısı kopyalamak için linkin yanındaki sembole tıklanır. Ayrıca, Skype Kurumsal Web Scheduler kullanılarak da toplantı grubu oluşturulabilir. Bunun için: Skype Kurumsal Web Scheduler'da oturum açıldığında doğrudan Yeni Toplantı sayfasına gidilir. Toplantı detayları belirtilir ve davetler eklenir. Başlangıç ve bitiş tarihi ile saati ayarlanır. Katılımcılar, e-posta adresleri noktalı virgülle ayrılarak eklenir. Toplantı bilgileri kopyalanıp bir e-posta programına yapıştırılabilir veya iCalendar formatında kaydedilerek ek olarak gönderilebilir. Skype toplantı grubu oluştururken, büyük katılımcı gruplar için dağıtım listelerinin kullanılması tavsiye edilir.