Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Skype'ta toplantı grubu oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Broadcast.skype.com adresine gidilir 2.
- İş veya okul hesabıyla oturum açılır 2.
- “Yeni Toplantı” seçeneğine giriş yapılır 2.
- Toplantı başlığı, tarihi, süresi gibi erişim bilgileri doldurulur 2.
- İndirilebilir dosyaya kaydetmek istenmiyorsa, “Toplantıyı Etkinleştir” ve “Video Kaydını Etkinleştir” kutuları temizlenir 2.
- “Bitti” seçeneği işaretlenir 2.
- Ekrana gelen sayfada tüm ayrıntıları içeren özet bir şema görülür 2. “Katılma Bağlantısı” seçeneğinin yanındaki “Göster” bölümüne giriş yapılır 2.
- Toplantıya katılma bağlantısı kopyalamak için linkin yanındaki sembole tıklanır 2.
Ayrıca, Skype Kurumsal Web Scheduler kullanılarak da toplantı grubu oluşturulabilir 3. Bunun için:
- Skype Kurumsal Web Scheduler'da oturum açıldığında doğrudan Yeni Toplantı sayfasına gidilir 3.
- Toplantı detayları belirtilir ve davetler eklenir 3.
- Başlangıç ve bitiş tarihi ile saati ayarlanır 3.
- Katılımcılar, e-posta adresleri noktalı virgülle ayrılarak eklenir 3.
- Toplantı bilgileri kopyalanıp bir e-posta programına yapıştırılabilir veya iCalendar formatında kaydedilerek ek olarak gönderilebilir 3.
Skype toplantı grubu oluştururken, büyük katılımcı gruplar için dağıtım listelerinin kullanılması tavsiye edilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: