• Buradasın

    Sesli yanıt sistemi nasıl aktif edilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sesli yanıt sistemini aktif etmek için genellikle bir telefon numarasını aramak yeterlidir 15.
    Örneğin, Turkcell müşterileri 532'yi arayarak sesli yanıt sistemini kullanabilirler 1. Kuveyt Türk müşterileri ise 444 0 123 veya 0850 251 0 123 numaralı Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak sesli yanıt sisteminden yararlanabilirler 3. Yapı Kredi müşterileri de sesli yanıt sistemine telefon veya internet bankacılığı üzerinden erişebilirler 5.
    Diğer operatörlerden veya sabit hattan arama yapıldığında, operatör tarafından ücretlendirme yapılabilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sesli yanıt sistemi nasıl çalışır?

    Sesli yanıt sistemi (IVR), arayan kişilerle etkileşime giren ve onlara bir menü aracılığıyla seçenekler sunarak bilgi toplayan otomatik bir iş telefonu sistemi özelliğidir. IVR'ın çalışma prensibi şu şekildedir: 1. Başlangıç karşılaması. 2. Kullanıcı girişi. 3. Bilgi toplama. 4. Kural tabanlı yönlendirme. 5. Kuyruk yönetimi. IVR sistemleri, basit bilgi sorgulamalarından karmaşık finansal işlemlere kadar çeşitli hizmetleri otomatikleştirerek insan müdahalesi olmadan müşteri taleplerini karşılamayı amaçlar.

    Yandex'te sesli komut nasıl aktif edilir?

    Yandex'te sesli komutu aktif etmek için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Yandex uygulamasını açın ve ayarlara girin. 2. Ses ve bildirimler seçeneğini aktif hale getirin. 3. Kullanmak için "Okay Yandex" dedikten sonra aramak istediğiniz terimi söyleyin. Yandex'in sesli asistanı Alisa'yı kullanmak için ayrıca şu adımları izlemek gereklidir: Yandex Navigasyon'u telefonunuza indirin. Konum bilgilerine izin verin. Mikrofonu açın. Bildirimleri açın. Her sorudan önce "Alisa" deyin. Yandex sesli komut özelliği, Android ve iOS cihazlarda kullanılabilir.