Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sesli yanıt sistemini (IVR) aktif etmek için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Ses Dosyası Ekleme: IVR oluşturabilmek için öncelikle sisteme bir ses dosyası eklenmelidir 1. Bunun için sanal santral panelinde "Ses Dosyaları" panosu seçilerek ses kaydı yapılabilir veya mevcut bir dosya sürüklenip bırakılabilir 1.
- IVR Ayarları: Ses dosyaları eklendikten sonra, "IVR Ayarları" panosunda "Yeni IVR Ekle" butonuna tıklanarak IVR ayarları oluşturulur 1.
- Ayarların Tanımlanması: IVR ayarlarında aşağıdaki bilgiler doldurulur:
- Hatalı Tuşlama Sesi: Belirlenen tuşlar dışında bir tuşlama yapıldığında çalacak ses dosyası 1.
- Maksimum Deneme Sayısı: Arayan kişinin işlemi yapmaması durumunda IVR'ın tekrar dinletilme sayısı 1.
- Aksiyon: Tuşlama yapılmadığında veya diğer durumlarda IVR'ın nasıl bir aksiyon alacağı (örneğin, dahili gruba yönlendirme, dış numaraya aktarma vb.) 13.
- Test ve Düzenleme: IVR sistemi test edilerek gerekli düzenlemeler yapılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: