• Buradasın

    Servis ayarları 112 nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    112, Türkiye'de 7/24 hizmet veren acil sağlık hizmetleri numarasıdır 15.
    112'nin çalışma mantığı:
    • 112 arandığında, bulunulan ilin merkezindeki komuta kontrol merkezine ulaşılır 14.
    • Aciliyet değerlendirmesinin ardından, olay yerine en yakın istasyondan doktor veya paramedik, acil tıp teknisyeni bulunan tam donanımlı ambulans sevk edilir 1.
    • Ambulans, olay yerinde gerekli tıbbi müdahaleyi yaptıktan sonra hastayı tedavi göreceği hastaneye nakleder 1.
    Ayrıca, Yeni Nesil 112 Acil Çağrı Merkezi ile çağrı sahipleri doğru şekilde tespit edilir, asılsız çağrılar süzülür ve ekipler en kısa sürede koordine edilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Çağrı ayarları nasıl yapılır?

    Telefon çağrı ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Telefon uygulamasını açın ve ana menüden "Diğer" seçeneğine dokunun. 2. Ardından "Ayarlar" bölümüne girin. 3. "Ses ve titreşim" veya "Arama ayarları" seçeneğini bulun. Yapılabilecek bazı ayarlar: Zil sesi değiştirme: Telefon zil sesinden birini seçmek için "Telefon zil sesi"ne dokunun. Çağrı bekletme: Bir telefon görüşmesi sırasında başka aramalar geldiğinde kullanıcıyı bilgilendirmek ve arayanı bekletme imkanı sağlamak için "Arama bekletme" seçeneğini etkinleştirin. Arama geçmişi: Çağrıların, telefondaki çağrı geçmişinde nasıl sıralanacağını belirlemek için "Sıralama ölçütü"ne dokunun. Kısa mesaj yanıtları: Gelen bir çağrıyı cevaplama imkanınız yoksa otomatik bir kısa mesaj göndermek için "Hızlı yanıtlar" bölümüne girip bir yanıt seçin ve düzenleyin. Operatörünüze bağlı olarak, çağrı ayarlarında farklı seçenekler de bulunabilir.