SEDAŞ CBS (Coğrafi Bilgi Sistemleri) kullanımı, aşağıdaki entegrasyon ve uygulamalar aracılığıyla gerçekleştirilir: 1. EdaBİS Yazılımı: SEDAŞ, arıza durumlarında en yakın saha ekibini olay yerine yönlendirmek için Başarsoft tarafından geliştirilen EdaBİS yazılımını kullanır. 2. SAP PM ve WFM Entegrasyonu: EdaBİS, SAP PM (Bakım Yönetim Sistemi) ve SAP WFM (İş Gücü Yönetim Sistemi) ile entegre edilmiştir. 3. SEDAŞ Mobil Uygulaması: SEDAŞ müşterileri, mobil uygulama üzerinden enerji kesintilerini bildirebilir, şikayet ve taleplerini iletebilir, sokak aydınlatması ve ağaç dalları gibi konularda bildirimde bulunabilirler. 4. Çağrı Merkezi: SEDAŞ'ın 7/24 hizmet veren çağrı merkezi numarası 186'dır. Müşteriler, fatura, kaçak ihbarı ve altyapı gibi konularda bu numarayı arayarak destek alabilirler.