Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Schema markup (yapılandırılmış veri işaretleme) kullanıldığında web siteleri Google arama sonuçlarında şu şekilde görünür:
- Zengin içerik parçacıkları (rich snippets) 12. Örneğin, bir tarif sayfasında Schema Markup sayesinde kullanıcılar arama sonuçlarında doğrudan tarifin süresini, malzemelerini ve puanlamalarını görebilir 1.
- Daha dikkat çekici görünüm 12. Arama sonuçlarında başlık, URL ve kısa açıklamanın yanı sıra, ek bilgiler de yer alır 1.
- Öne çıkan sonuçlar (featured snippets) 1. İyi yapılandırılmış yanıtlar, doğrudan Google’ın en üst kısmında öne çıkan bir kutucuk içinde görüntülenebilir 1.
- Sesli aramalar 1. Google Asistan, Siri ve Alexa gibi sistemler yapılandırılmış verilerden yararlanır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: