Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış portalı, işletmelerin tedarikçileri yönetmek ve onlarla iletişim kurmak için merkezi bir platform sağlayan çevrimiçi bir sistemdir 2.
Satış portalının bazı işlevleri:
- Sipariş yönetimi 2. Satıcıların, işletme tarafından verilen siparişleri görüntülemesi ve yönetmesi, teslimat bilgilerini güncellemesi ve sorunları bildirmesi için platform sunar 2.
- Fatura işlemleri 2. Satıcıların faturaları gönderip erişmesine, ödeme durumunu takip etmesine olanak tanır 2.
- İşletme ile iletişim 2. Siparişler, faturalar veya diğer konularla ilgili olarak işletme ile mesajlaşma özelliği aracılığıyla iletişim kurma imkanı sağlar 2.
- Ürün veya hizmet bilgilerine erişim 2. Satıcılara, ürün veya hizmetlerle ilgili önemli bilgilere (teklifler, teknik özellikler, fiyatlandırma) erişim sunar 2.
Satış portalları, B2B (işletmeden işletmeye) ve B2C (işletmeden tüketiciye) olarak ikiye ayrılır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: