Buradasın
Sağlık Bakanlığı e-posta nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sağlık Bakanlığı e-posta hesabı almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Başvuru: Çalıştığınız kurumun idari birimine başvurarak e-posta hesabı talebinde bulunmalısınız 1.
- Gerekli Bilgiler: Başvuru sırasında adınız, soyadınız, TC kimlik numaranız ve çalıştığınız kurum bilgileri gibi kimlik doğrulama bilgilerini sağlamanız gerekebilir 1.
- Hesap Oluşturma: Başvuru onaylandıktan sonra, ilgili birim tarafından size bir e-posta adresi ve geçici şifre verilecektir 1.
- Şifre Değişikliği: İlk girişte, sistem tarafından verilen geçici şifreyle giriş yaparak, güvenliğiniz için şifrenizi değiştirmeniz önerilmektedir 1.
Ayrıca, eposta.saglik.gov.tr adresinden "YENİ KAYIT" linkini kullanarak da e-posta hesabınızı oluşturabilirsiniz 25.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: