Outlook'ta davet göndermek için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Masaüstü Uygulaması: Outlook'u açın ve sol alt köşedeki takvim simgesine tıklayın. 2. Yeni Etkinlik Oluşturma: Takvimden bir tarih seçin ve üst kısımdaki "Yeni Toplantı" seçeneğine tıklayın. 3. Davet Ayrıntılarını Girme: Toplantının başlık, zamanlama ve açıklama gibi ayrıntılarını girin. 4. Katılımcıları Ekleme: "Gerekli" alanına tıklayın ve davet etmek istediğiniz kişilerin e-posta adreslerini yazın. 5. Daveti Gönderme: Üst kısımdaki "Gönder" düğmesine tıklayın. Web Uygulaması: Outlook web sitesini açın, hesabınızda oturum açın ve soldaki kenar çubuğundan takvim simgesini seçin. Mobil Uygulama: Outlook uygulamasını açın, alt kısımdaki "Takvim" simgesine dokunun.