Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
RPC sorunlarını çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- RPC hizmetlerinin çalıştığından emin olun 34. Hizmetler penceresini açmak için "Çalıştır"a "services.msc" yazın ve "Tamam"a tıklayın 34. "DCOM Sunucusu İşlem Başlatıcı", "RPC" ve "RPC Uç Nokta Eşleştiricisi" hizmetlerinin "Otomatik" olarak ayarlandığını ve çalıştığını kontrol edin 34.
- Güvenlik duvarı ayarlarını kontrol edin 34. Windows Güvenlik Duvarı'nda "Uzaktan Yardım"ın etkinleştirildiğinden emin olun 34.
- Ağ bağlantısını kontrol edin 34. "Ağ Bağlantıları"nı açmak için "Çalıştır"a "ncpa.cpl" yazın ve "Tamam"a tıklayın 34. Kullanılan ağ bağlantısına sağ tıklayıp "Özellikler"i seçin 34. "Microsoft Ağları için Dosya ve Yazıcı Paylaşımı" ve "İnternet Protokolü Sürüm 6 (TCP/IPv6)" seçeneklerinin etkin olduğundan emin olun 34.
- Kayıt defteri sorunlarını düzeltin 34. "Kayıt Defteri Düzenleyicisi"ni (regedit) açın ve eksik veya yanlış yapılandırılmış anahtarları kontrol edin 34.
Bu yöntemler sorunu çözmezse, işletim sistemini son geri yükleme noktasına geri yüklemek veya yeniden yüklemek gerekebilir 34.
RPC sorunları devam ederse, daha fazla yardım için cihaz üreticileriyle iletişime geçilmesi önerilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: