Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam teşhis aracı, reklamların neden görünmediğini veya düşük performans gösterdiğini belirlemek için kullanılan bir araçtır 23.
Google Ads platformunda bu amaçla kullanılabilecek bazı ücretsiz araçlar şunlardır:
- Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı: Reklamların normal bir Google Arama Sonuçları sayfasında, belirli bir konumda nasıl göründüğünü ön izlemeyi sağlar 13.
- Anahtar Kelime Planlayıcı: Anahtar kelimelerin arama hacmini ve tahminlerini verir, reklam kampanyalarının planlanmasına yardımcı olur 24.
- Performans Planlayıcı: Kampanyalardaki belirli bir metriği en üst düzeye çıkarmak için tekliflerin ve bütçenin nasıl değiştirileceğini önerir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: