Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam teşhis aracı, reklamverenlerin reklamlarının arama sonuçlarında nasıl göründüğünü detaylı bir şekilde inceleyebilmelerini sağlayan bir araçtır 25.
Google Ads Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı bu tür araçlara bir örnektir 145. Bu araç, reklamların belirli anahtar kelimeler, konum veya hedefleme kriterlerine göre nasıl göründüğünü gösterir 5. Ayrıca, reklamın gösterilip gösterilmediğini, hangi sonuçlarla karşılaşıldığını ve potansiyel sorunların teşhis edilmesine yardımcı olur 5.
Bu aracın bazı özellikleri şunlardır:
- Arama terimi önerileri 12. Hesaba ait gösterim almış anahtar kelimelerden gelir ve hacimlerine göre sıralanır 12.
- Reklam uzantıları kontrolü 12. Belirli reklamlarla reklam uzantılarının gösterilip gösterilmediğini kontrol etmeyi sağlar 12.
- Cihaz önizlemesi 2. Reklamın mobil ve masaüstü cihazlarda nasıl göründüğünü önizleme imkanı sunar 2.
- Arama paylaşma özelliği 12. Belirli aramaları yer imi olarak kaydetmeye veya URL’yi meslektaşlara veya müşterilere göndermeye olanak tanır 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: