Buradasın
Reklam değerlendirme neden kalır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam değerlendirmesinin neden takılı kaldığına dair bazı olası nedenler:
- Reklamın veya giriş sayfasının politikalara uygun olmaması 2. Reklamda yanıltıcı iddialar, yanlış bilgiler, sansasyonel içerikler veya yasaklı sektörlerin tanıtımı gibi durumlar değerlendirmenin takılmasına yol açabilir 2.
- Giriş sayfası sorunları 2. Giriş sayfasında dil, içerik veya kullanıcı deneyimi ile ilgili sorunlar olması, değerlendirmenin takılmasına neden olabilir 2.
- Teknik sorunlar 3. Reklamın teknik olarak hatalı olması veya platformda yaşanan genel teknik aksaklıklar değerlendirmenin takılmasına yol açabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: