Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam ajanslarında genellikle şu bölümler bulunur:
- Müşteri İlişkileri Bölümü: Müşteri temsilcisi, müşteri direktörü ve yeni iş geliştirme gibi pozisyonlardan oluşur 14.
- Strateji ve Planlama Bölümü: Pazar araştırmaları yapar, hedef kitle analizi gerçekleştirir ve kampanyaların genel yönünü belirler 34.
- Yaratıcı Bölüm: Metin yazarları, sanat yönetmenleri ve kreatif direktör gibi pozisyonlara sahiptir 15.
- Medya Planlama ve Satın Alma Bölümü: Medya planlamacıları ve medya satın alma uzmanlarından oluşur 15.
- Dijital Departman: Sosyal medya uzmanı, SEO uzmanı ve dijital pazarlama uzmanı gibi pozisyonlara sahiptir 15.
- Prodüksiyon Bölümü: Prodüktörler ve trafik yöneticilerinden oluşur 1.
- Finans ve İdari Departman: Finans müdürü, insan kaynakları uzmanı ve ofis yöneticisi gibi pozisyonlara sahiptir 1.
- Halkla İlişkiler Bölümü: Müşterinin kamuoyuyla iletişimini sağlar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: