Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Randevu takip programı yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Müşteri Randevu Planlaması: Müşterilere, işletmenin veya kuruluşun personel ve uzmanlarının çalışma takvimlerini sunarak randevu oluşturmalarına yardımcı olunmalıdır 1.
- Personel Yönetim ve Planlaması: Yönetimin, personelin çalışma takvimlerini gerçek zamanlı izlemesini ve takvim üzerinde tam kontrol sahibi olmasını sağlamak gereklidir 1.
- Hatırlatma Sistemi: Müşterilerin aldığı randevuları hatırlatmak amacıyla e-posta ve mesaj yoluyla bildirimler gönderilmelidir 1.
- Planlama Yönetimi: Çalışma takvimini kolayca düzenleyip, farklı konumlardaki çalışanlarla eş zamanlı olarak paylaşmak mümkün olmalıdır 1.
- Gerçek Zamanlı Kontrol: Müşterilerin randevu taleplerini gerçek zamanlı olarak görüntüleyip, istekleri anında kabul veya reddedebilmek önemlidir 1.
Ayrıca, online randevu talep formu ve dinamik rezervasyon sistemi gibi özellikler de programa eklenmelidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: