Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
QC (Kalite Kontrol) elemanı, ürünün gerekli kalite standartlarını karşıladığından emin olmak için kullanılan sistematik süreçler çerçevesinde çalışır 3. Bu süreçler şunları içerir:
- Kalite gerekliliklerinin yerine getirilmesi 3. QC, ürünün belirlenen kalite standartlarını karşılayıp karşılamadığını kontrol eder 3.
- Sistematik süreçlerin gözden geçirilmesi 3. QC, geliştirme stratejilerini ve mevcut süreçleri sürekli olarak gözden geçirir 3.
- Sorunların belirlenmesi 3. QC, olası sorunları belirler ve sonucun kalitesini doğrular 3.
- Yeniden çalışma 3. QC, daha az kusur ve yeniden çalışma sağlamak için mevcut süreçleri iyileştirir 3.
QC, reaktif bir faaliyettir; yani ancak sorunlar ortaya çıktıktan sonra gerçekleştirilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: