Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT Elektronik Posta Daire Başkanlığı, PTT KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) sistemini yönetir ve aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- Güvenli Belge İletimi: Resmi yazışmaların dijital ortamda güvenli bir şekilde yapılmasını sağlar 12.
- Yasal Geçerlilik: Gönderilen belgelerin elektronik ortamda yasal olarak kabul edilmesini sağlar 1.
- Takip ve Raporlama: Gönderilen belgelerin durumunu anlık olarak takip eder ve raporlar 1.
- Üyelik ve Hizmet Sunumu: PTT KEP hizmetlerini kullanıcılara sunar ve üyelik işlemlerini yönetir 3.
- Entegrasyon: Diğer sistemlerle entegrasyon sağlayarak elektronik tebligat işlemlerini yürütür 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: