Buradasın
PowerPoint'te Excel tablosu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PowerPoint'te Excel tablosu yapmak için iki ana yöntem vardır: doğrudan tablo ekleme ve Excel dosyasına link verme:
- Doğrudan Tablo Ekleme: a. Excel dosyanızı hazırlayın 3. b. PowerPoint'te yeni bir slayt açın 3. c. Excel'den verilerinizi kopyalayıp PowerPoint'e yapıştırın 3. Bu yöntemde veriler statik kalır, yani Excel'de yapılan değişiklikler PowerPoint'te yansımaz 3. d. Tabloyu biçimlendirin, renkler, yazı tipleri ve kenarlıklarla tabloyu sunumunuza uygun hale getirin 3.
- Excel Dosyasına Link Verme: a. Excel dosyanızı hazırlayın ve veri seçin 34. b. PowerPoint'te yeni bir slayt açın 3. c. "Insert" sekmesinden "Object" düğmesine tıklayın 14. d. "Insert Object" seçenek kutusunda "Create from file" seçeneğini işaretleyin ve Excel dosyanızı seçin 14. e. "Link" seçeneğini işaretleyerek, Excel'deki veriler güncellendiğinde PowerPoint'teki tablonun otomatik olarak güncellenmesini sağlayın 34. f. Linkli tabloyu düzenleyerek, güncellemelerin doğru bir şekilde yansımasını yönetin 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: