Buradasın
PowerPoint'te Excel tablosu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PowerPoint'te Excel tablosu eklemek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Doğrudan tablo ekleme 3.
- PowerPoint'te yeni bir slayt açılır 3.
- "Ekle" sekmesine tıklanır 34.
- "Tablo" seçeneği seçilir 34.
- Tablo büyüklüğü seçilir 3.
- Excel dosyasına link verme 3.
- Excel dosyası hazırlanır 3.
- PowerPoint'te yeni bir slayt açılır 3.
- Excel'den veriler kopyalanıp PowerPoint'e yapıştırılır 3. Bu yöntemde, veriler statik kalır, yani Excel’de yapılan değişiklikler PowerPoint’te yansımaz 3.
- Tablonun biçimlendirilmesi yapılır 3.
Excel’deki veriler güncellendiğinde PowerPoint’teki tablonun otomatik olarak güncellenmesi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Excel dosyası hazırlanır ve veri seçilir 3.
- PowerPoint’te yeni bir slayt açılır 3.
- Tablonun link olarak eklenmesi sağlanır 3.
PowerPoint'te Excel tablosu eklerken dikkat edilmesi gerekenler:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: