Buradasın
Plena insan ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Plena İnsan, kurumların insan kaynakları süreçlerini dijital ortam üzerinden yönetmek için tasarlanmış bir sistemdir 12.
Başlıca işlevleri:
- Organizasyon Yönetimi: Grup, şirket, birim ve unvan tanımlarıyla hiyerarşik yapı oluşturma 14.
- Çalışan Yönetimi: Çalışan bilgilerini tek bir platformda yönetme ve self servis erişim sağlama 12.
- İzin Yönetimi: Esnek izin tanımlamaları ve özelleştirilebilir onay akışlarıyla izin süreçlerini dijitalleştirme 12.
- Fazla Mesai Yönetimi: Fazla mesai taleplerini yönetme ve yasal düzenlemelere uyum sağlama 12.
- Eğitim Yönetimi: Eğitim planlamaları oluşturma ve eğitim bilgilerini takip etme 23.
- Zimmet Yönetimi: Kurum çalışanlarına verilen eşyaların kayıtlarını tutma 23.
- İç İletişim Platformu: Anketler, duyurular ve etkinlikler düzenleme 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: