Buradasın
Playstore şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PlayStore şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri: 444 1 444 numaralı telefondan PlayStore müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz 1.
- E-Posta: Şikayetlerinizi iletisim@turktelekom.com.tr adresine e-posta olarak gönderebilirsiniz 1.
- Google Play Destek: Google Play web sitesine gidip, "Siparişlerim" bölümünden şikayetinizi yazabilir ve "Sorun bildir" ile gönderebilirsiniz 34.
- Uygulama İçi Geri Ödeme Talebi: Satın aldığınız bir uygulama için 48 saat içinde geri ödeme talebinde bulunmak isterseniz, PlayStore'da "Yüklendi" alt menüsünden uygulamayı seçip "Geri ödeme yap" seçeneğine tıklayabilirsiniz 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: