PDM (Product Data Management) destek ekipleri, ürün verilerini yönetme ve iş birliği yapma süreçlerinde çeşitli görevler üstlenir:
- Veri Yönetimi: CAD modelleri ve tüm belgeleri merkezi bir veri havuzunda saklar, sürümleri izler ve dosya değişikliklerini yönetir 13.
- Arama ve Erişim: Dosyaları ada, tarihe ve meta verilere göre hızlı bir şekilde bulur ve erişime açar 12.
- Revizyon Kontrolü: Tasarım değişikliği yapıldığında dosyaları kilitler ve çakışmaları önler 13.
- İş Birliği: Farklı ekiplerin aynı veriler üzerinde çalışmasını sağlar, e-posta bildirimleri ile kullanıcıları bilgilendirir 14.
- Entegrasyon: ERP ve CAD sistemleri gibi diğer yazılımlarla entegre çalışır 45.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: