Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PBX (Private Branch Exchange) sistemi, bir işletmenin dahili iletişimini yöneten ve geliştiren bir iletişim altyapısıdır 4.
PBX sisteminin çalışma şekli:
- Arama yönlendirme 34. Çağrılar belirli hatlara yönlendirilebilir 34.
- Dış hat kullanımı 35. Şirket içi telefonların birbirleriyle ücretsiz olarak iletişim kurmasını sağlar ve dış dünyaya bağlanma imkanı sunar 35.
- Çağrı bekletme ve müzik desteği 3. Beklemede olan müşteriler için müzik veya sesli yönlendirme sunar 3.
- Sesli yanıt sistemi (IVR) 3. Müşterilere otomatik yönlendirme sağlayan bir sesli yanıt sistemi sunar 3.
- Konferans görüşmeleri 3. Birden fazla kişinin aynı anda iletişim kurmasını sağlar 3.
- Mesai saatleri ayarı 3. Çağrıları mesai saatlerine göre otomatik yönlendirme yapar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: