Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PBX (Private Branch Exchange), bir kuruluş içinde özel bir telefon ağı kullanarak hem dahili hem de harici iletişimi sağlamak için kullanılır 12.
PBX'in başlıca işlevleri ve faydaları şunlardır:
- Çağrı yönlendirme: Gelen çağrıları doğru departman veya kişilere yönlendirir 14.
- Çağrı kuyruğu: Gelen çağrıları sistematik olarak sıraya koyar, böylece hiçbir çağrının kaçırılmaması sağlanır 13.
- Sesli yanıt sistemi (IVR): Arayanları otomatik olarak yönlendirerek, bilgi toplamayı ve self servis seçenekleri sunmayı sağlar 23.
- Maliyet verimliliği: İç aramalar ücretsizdir ve dış aramalarda en ekonomik yolu seçerek maliyetleri optimize eder 14.
- Uzaktan çalışma desteği: Çalışanların evden veya mobil cihazlardan iş telefonlarını kullanmalarına olanak tanır 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: