Buradasın
Param POS kurumsal nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Param POS kurumsalın nasıl kullanılacağına dair bazı adımlar:
- Başvuru: ParamPOS başvurusu, param.com.tr adresi üzerinden veya IdeaSoft çözüm merkezi aracılığıyla yapılabilir 3.
- Kurulum: Başvuru onaylandıktan sonra, kurulum için gerekli bilgiler mail olarak gönderilir 3.
- Panel erişimi: Admin panelinde "Ayarlar > Genel Ayarlar > Ödeme Ayarları > Pos Yönetimi > ParamPOS Ayarları" bölümüne gidilerek erişim sağlanır 3.
- Bilgilerin girişi: Param tarafından gönderilen kullanıcı kodu, kullanıcı adı, şifre ve iş yeri anahtarı bilgileri ilgili alanlara eklenir 3.
- POS oranlarının güncellenmesi: "Aktif Poslar" bölümünde her bankanın altında yer alan "Pos Oranlarını Güncelle" butonuna tıklayarak oranlar güncellenir 3.
- Birincil POS seçimi: Her banka için işlem yapıldıktan sonra, bir banka için "Birincil Pos" alanı “Evet” olarak işaretlenir 3.
- Test: 1 TL’lik bir test ürünü oluşturularak test siparişi geçilir 3.
Param POS kurumsalın bazı özellikleri:
- Taksitli ödeme: Farklı kredi kartı markalarına taksit imkanı sunar 34.
- Ekstra ücret yok: Kurulum için ekstra bir ücret talep edilmez 3.
- Geniş kart yelpazesi: 8 farklı kredi kartı markasına destek verir 3.
- Güvenli ödeme: 3D Secure ve GO (Güvenli Ödeme) ile güvenli ödeme sağlar 4.
- Entegrasyon: API veya ortak ödeme sayfası ile kolay entegrasyon imkanı sunar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: