Buradasın
Paperport programı ne işe yarar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PaperPort programı, belgeleri dijitalleştirmek, düzenlemek, bulmak ve paylaşmak için kullanılan bir belge yönetim yazılımıdır 13.
Başlıca işlevleri:
- Kolay tarama: Belgeleri tek bir tıklamayla taramak ve dijital PDF dosyaları oluşturmak 13.
- Güvenlik: Belgelerin şifrelenmesi, gizlilik sertifikaları ve izinsiz erişimi engelleyen özellikler 13.
- Arama ve organizasyon: Dosya öznitelikleri ve metin dizeleri ile belgeleri hızlıca bulmak ve organize etmek 13.
- Form doldurma: Boş formları otomatik olarak doldurup kaydetmek ve e-posta ile göndermek 13.
- Mobil erişim: Belgeleri iPhone, iPad ve Android cihazlardan görüntülemek ve indirmek 1.
PaperPort, Standart ve Profesyonel sürümleri ile sunulmaktadır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: