Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PaperPort yazılımı, belgeleri düzenlemek, paylaşmak ve yönetmek için kullanılır 12. Başlıca işlevleri şunlardır:
- Tarama: Kağıt belgeleri dijital formata dönüştürür ve bunları PC'de saklar 13.
- Organizasyon: Dosyaları kategorilere ayırma, etiketleme ve kolay erişim için arama yapma imkanı sunar 35.
- PDF Oluşturma ve Düzenleme: PDF dosyaları oluşturma, düzenleme ve şifreleme gibi güvenlik özellikleri sağlar 13.
- Mobil Erişim: Mobil cihazlar üzerinden belgelere ulaşma ve bunları görüntüleme olanağı tanır 4.
- Form Doldurma: Formları otomatik olarak elektronik hale getirir ve e-posta ile gönderme imkanı sunar 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: