Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Papara'nın "yanlış bölge" uyarısı vermesinin birkaç nedeni olabilir:
- Adres bilgisi hatası: Teslimatın yapılacağı adresin yanlış girilmesi durumunda bu uyarı görülebilir 2. Bu durumda, Papara müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek adres değişikliği talep edilebilir 2.
- Kurye sorunu: Kargo şirketi, adrese gelmeden "adres yanlış" bilgisi verebilir 1. Papara, bu tür durumlar için kurye firmasına aciliyet ileterek kartın yeniden yönlendirilmesini sağlar 1.
Eğer bu adımlarla sorun çözülmezse, daha fazla destek için Papara'nın resmi destek hattı olan 0850 340 0 340 numarası aranabilir veya destek@papara.com adresine e-posta gönderilebilir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: