Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta birden fazla hesap kullanmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Outlook'u açın ve masaüstündeki simgeye çift tıklayın 13.
- Ekranın üst kısmındaki "Dosya" menüsünden "Sahne Arkası" görünümüne girin 13.
- "Bilgi" sekmesinde, "Hesap Bilgileri" altında "Hesap Ekle"'yi tıklayın 13.
- İletişim kutusuna e-posta adresinizi yazın ve "Bağlan" düğmesine tıklayın 13.
- Hesabınızın ayarlarını yapılandırmak için ekrandaki talimatları izleyin 13.
Ayrıca, Outlook uygulamasında birden fazla e-posta hesabını tek bir gelen kutusunda birleştirmek için hesap simgesine (üç beyaz çizgi, üst sol köşedeki ev simgesi) dokunup menünün üst kısmındaki "Tüm Hesaplar" simgesine de dokunabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: