Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook veri dosyası (.pst) yedekleme, Microsoft Outlook'ta e-postaları ve diğer verileri yedeklemek için kullanılan bir işlemdir 45.
Bu işlem şu adımlarla gerçekleştirilir:
- Outlook'u açın ve sağ üst köşedeki "Dosya" seçeneğine tıklayın 13.
- Açılan menüden "Aç ve Dışarı Aktar" seçeneğine ve ardından "İçeri/Dışarı Aktar" kısmına tıklayın 12.
- "Dosyaya ver" seçeneğini seçerek dosya türünü .pst olarak belirleyin 13.
- Yedeklemek istediğiniz mail kutusunu seçin (tüm mailler için hesap adınızı seçin) 13.
- Dosyanın kaydedileceği yeri seçerek işlemi tamamlayın 13.
Yedekleme işlemi tamamlandıktan sonra, yeni bir cihaza kurulum yaptığınızda bu yedekleri içe aktarabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: